dimecres, 21 de gener de 2009

TROIA'S NEWS. Entrevistes a Hèlena i Aquil·les

Últimes notícies arribades de Troia!

Comencem amb dues entrevistes exclusives a dues figures emblemàtiques i fonamentals per al destí de Troia i els grecs, Hèlena i Aquil·les. Les periodistes que s'han saltat les lleis del temps i de l'espai per aconseguir aquestes exclusives han estat Anna Valls i Alícia Herrera.

Si voleu opinar o fer-los més preguntes, entreu-les en els comentaris. Els farem arribar als personatges entrevistats, i segur que us contestaran.

Entrevista a Hèlena

- Com et sents després de totes aquestes lluites?
- Gens bé... perquè penso que en sóc la directa culpable i per res del món volia aquest tipus d’enfrontament. Els troians no en tenen cap culpa.
-
Tens alguna intenció d’entregar-te voluntàriament al teu marit, Menelau?
- Si això servís per solucionar-ho tot i fer que no mori més gent innocent, ho faria sense pensar-m’ho. Però estic segura que aquesta no és la solució.
-
Te’n penedeixes, de tot el que has fet?
- Només per la part que afecta als troians, i no per la meva perquè jo he canviat per a bé la meva vida.
-
Si poguessis tornar enrere... ho tornaries a fer?
- Tornaria anar-me’n amb la persona que estimo, però potser no d’aquesta manera, m’ho pensaria millor.
-
I, finalment, penses fer alguna cosa?
- Faria tot el que sigui possible, però crec que el destí de Troia ja està triat, i que aquest destí és que sigui dels grecs.

Entrevista a Aquil·les

- Com et sents, creus que guanyaràs aquesta guerra?
- Guanyaré aquesta guerra com he guanyat totes les altres.
- No et sap greu de matar persones innocents?
- Com en tota guerra, sempre hi ha gent que mor innocentment.
- Seguiràs sortint a les batalles, o continuaràs com fins ara?
- Si es soluciona el problema i em donen el que vull, no tinc cap problema a sortir al camp de batalla.
- I després d’aquesta guerra què penses fer?
- No se si tindré gaire temps de fer res, ja que el meu destí és morir després d’Hèctor.
- I aquesta predicció no et fa por?
- No, perquè he crescut amb ella. I encara que em mori, mentre sigui reconegut, estic tranquil.

4 comentaris:

Reporter de 1er any ha dit...

Hola. Pregunta per Aquil·les. La classe d'Humanitats, de primer curs.

Que et sembla el romanç de Paris i Helena? Més que la teva posició política o moral, voldríem sentir la teva part romàntica... I a propòsit d'això, has sentit l'amor verdader?

Gràcies.

Valete

Laura Luque ha dit...

Pregunta per a Helena.

Si et demanessin la vida de la persona que més estimes a canvi de la salvació del poble Troià, estaries disposada a entregar-la?

anna y alicia ha dit...

Anna valls i Alícia Herrera

Resposta al 1r reporter:
Aquil·les a la pregunta sobre que li sembla el romanç D'Hèlena i Paris ha dit...

-Certament puc arribar a entendre que dos enamorats vulguin estar junts, ja que l'amor vertader trenca moltes barreres. Però tot té unes conseqüècies que pot afectar a molta gent. Axí que no em sembla malament, de fet jo també vaig deixar de lluitar quan Agamèmnon es va emportar la Briseida. Sóc un guerrer, i com tot bon geurrer penso que s'ha de lluitar amb valentia i coratge per arribar al que desitjes.


A la segona pregunta sobre si ha sentit l'amor verdader Aquil·les ha respost...

-Durant la meva vida, hi han passat moltes persones... Però sens dubte a qui més recordo és a Pàtrocle. Va començar essent un amic que mica en mica en va donar la seva confiança i això va fer que arribès a ser més que un amic, una persona amb la qual vaig compartir moltes coses i per la que vaig sentir amor. Encara que la dona de la meva vida ha Sigut Briseida, he arribat a deixar de lluitar i enfrontar-me amb Agamèmnon per ella. Crec que ella ha sigut la dona de la meva vida. També recordo a Deidamia, la filla del rei amb la que vaig tenir un fill. Però no ha sigut cap dona important sinó que només la vaig seduir perquè m'agradaba.En definitiva si he sentit l'amor verdader però de diferents formes, hi han hagut dues grans persones a la meva vida.

Anna i Alícia ha dit...

Anna Valls i Alícia Herrera

Hèlena ha respost a la pregunta que li han fet i a dit el següent:

Estaries disposada a entregar la vida de la persona que més estimes a canvi de la salvació del poble Troià?

-Quan un estima de veritat pot arribar a ser molt egoista sense voler tampoc crear el mal dels altres. Es per això que pensant-ho molt fredament no estaria disposada a entragar la vida de la persona estimada per el poble Troià. Jo tampoc sóc troiana i encara que em sap molt de greu el poble de Troia per tots els mals creats penso que no només hi ha la guerra per culpa meva, sinó que hi han altres causes al darrera que no es volen dir. Potser la gent pensa que sóc molt egoista però Quan algú estima de veritat a una persona no li importa res més que estar amb el seu amor.